31.03.2020
Dzień dobry.
Jestem cały czas z Wami, moi kochani. Przytulam Was mocno, każdego z osobna i razem....oj,oj, bo mnie przewrócicie:)
Przebieg:
1. Rozmowa na teamt kalendarza pogody, który dzieci wykonały w zeszłym tygodniu.
- Przypomnienie przez dzieci nazw dni tygodnia. Określanie, jak nazywa się pierwszy, drugi…
siódmy dzień tygodnia.
• Nazywanie elementów pogody przedstawionych na obrazkach.
• Określanie aktualnej pogody w danym dniu.
2.Zabawa muzyczno-ruchowa Pada deszcz, świeci słońce. A może zatańczymy "Sofija"?
3. Karty pracy, cz. 3, s. 57
4. Ćwiczenia oddechowe.
Dzieci wycinają z gazet paski. Dmuchają na nie z różnym natężeniem, w zależności od tego,
jakie słowo powie rodzic. Gdy powie wiaterek – będą dmuchać delikatnie, gdy powie
wiatr – będą dmuchać umiarkowanie mocno, a gdy powie wichura – bardzo mocno.